1 Ekim 2011 Cumartesi

YAKA DETAYLI GÖMLEKLERİM

hepinize günaydın bu postumda diktiğim gömleklerimden bahsedeceğim. gömlek giymeyi çok seviyorum hele birde farklı tarzı olursa tam benlik. bende farklı bi tarz ararkan ipekyolun  geçen sezon kataloğunda buna benzer bi gömlek gördüm ve uygulamaya karar verdim düz kesim bi gömlek kalıbı çıkardım ilk olarak daha sonra gördüğünüz iki bebe yakayı çıkarmak bana düştü hiç bilgimde yoktu açıkcası ama başardım şükür.kumaş olarak poplin kullandım hakimyaka ve manşetlerde farklı renk kullandımsonuş gördüğünüz gibi oldu
yakayı daha yakından burda görebilirsiniz unutmadan düğmeleri kumaştan bastırdım kumaş baskılı düğmeleri çok beğeniyorum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Nerede olursan ol!Allah'tan kork!Yaptığın kötülüğün arkasından bir iyilik yap ki bu onu yok etsin.İnsanlara karşı güzel ahlakın gereğine göre davran."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...