26 Ocak 2012 Perşembe

SİYAH OMUZU İŞLEMELİ ELBİSE

SELAMLAR HERKESE;bir önceki yazımda kendime diktiğim elbiseden bahsetmiştim,bugünde kardeşime diktiğim elbiseyi paylaşmak istedim.
kumaş olarak hafif dökümlü üzerinde az ışıltıları olan  bi kumaş tercih ettik.eteğini kalem formundan çalıştım,kollara ve bele volanlar koydum 
burada daha net gözüküyor
omuzlarınıda boncuklarla işledim bitti elbisemiz:))  unutmadan model tasarımı kol  işleme fikri kardeşime ait ben sadece diktim hakkını vereyim canım kardeşime dimi :))))

6 yorum:

  1. Çok hoş olmuş. Detaylar çok farklı bir hava vermiş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. suhuba teşekkürler detaylar zaten elbiseyi güzel kılıyor:))

    YanıtlaSil
  3. muhteşem olmuş ağzım açık kaldı, inan işçiliik de mükemmel.. güle güle giyilsin. ellerine sağlık şekerim..

    YanıtlaSil
  4. modavesaire teşekkür ederim canım koltuklarım kabardı:)))) güzel sözlerinden

    YanıtlaSil
  5. Ellerinize saglık gerçektende emek yatıyo özellkle işlemelerde.Harika olmus blogda satısa sunabılırsınız böyle seyleri hotkütüre giriyor:)
    Bende beklerm bloguma begenirsiniz umarımm:))
    http://merveyilldiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. hoşgeldin bloguma merve düşüncelerin için teşekkürler,blog dünyasına yeni girdiğim için şuanda satış yapmıyorum ama en kısa zamanda düşünüyorum:))

    YanıtlaSil

"Nerede olursan ol!Allah'tan kork!Yaptığın kötülüğün arkasından bir iyilik yap ki bu onu yok etsin.İnsanlara karşı güzel ahlakın gereğine göre davran."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...