7 Mayıs 2012 Pazartesi

ANNEME DİKTİĞİM ETEK -CEKET TAKIM

SELAM ARKADAŞLAR ,keyifler nasıl inşlh iyisinizdir? bugün anneme diktiğim etek ceket takımını sizlerle paylaşıcam bakalım nasıl bulacaksınız ?

kumaşları pazardan almıştım ,renk olarak lila ve mürdüm kullandım ben çok yakıştırdım bu iki rengin uyumunu:)))  

ceket için kuplu bir model tercih ettim ,kollara ve ön yanlara siyah dantel kullandım
 
arkadan görünüşü böyle kırışmış biraz ,geçen sene dikmiştim ütülemek zor geldi:) 

etek modeli  gördüğünüz gibi

korsaj kısmı çok hoşuma gidiyor bu eteğin,kendimedemi diksem acaba? bugünlük benden bukadar herkese hayırlı bir hafta diliyorum
SEVGİLER......

5 yorum:

  1. ellerine sağlık şekerim
    güle güle giysin anneciğin
    :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim güzel dileklerin için.:)

    YanıtlaSil
  3. çok şık olmuş
    ayrıca kabul buyurursan bende ödülün var canım..

    YanıtlaSil

"Nerede olursan ol!Allah'tan kork!Yaptığın kötülüğün arkasından bir iyilik yap ki bu onu yok etsin.İnsanlara karşı güzel ahlakın gereğine göre davran."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...