30 Nisan 2013 Salı

GEZDİK TOZDUK NE GİYDİK:)))

SELAMUNALEYKÜM CÜMLETEN,dikişe biraz ara verip kardeşimle haftasonu gezdik iyi geldi havada çok  güzeldi :))  

  yeni babetlerimiz  :))  küçüklüğümzde  hep aynı kıyafetleri alırlardı ikiz gibi dolaşırdık, arramızda 15 ay fark olunca arkadaş gibi oluyosun kimseye ihtiyacın olmuyor çok  şükür 

  kardeşim üzerindeki trenchkotu yeni diktik paylaşıcaz inşlh:))

ve ben yeni yeleğimle  çok sevdim yeleğimi  etekle giymeyi tercih ettim ,aslında pantolonla daha hoş duruyor  ama giymiyorum


yeni yüzükler ben tam bir yüzük hastasıyım parmakları yüzüklerle doldurmayı seviyorum ,diğer el kardeşimin  o pek sevmez yüzük  takmayı :))

ve gezdikten sonraki durağımız   starbucks ta kahve keyfiyle biter  :)))
              selam ve  dua ile.......

24 yorum:

  1. Ama siz ne güzel şeyler yapıyorsunuz! :) Hem de ne şanslısınız iki kardeş, maşallah size, çok beğendim blogunuzu, yaptıklarınızı..
    Çok sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler güzel yorumlarınız için:)))

      Sil
  2. çok hoşsunuz..ne kadar zevkli seçimler.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. sarının bu tonlarına bayıldım, çok şıksınız kızlar :)

    YanıtlaSil
  4. Çok severim ablamla aynı giyinmeyi, başkasıyla aynı olmak istemesem de ablamla aynı giyinmek en güzel zevklerimizden :)
    Diktikleriniz çok güzel ama özellikle renkli petek tuniğe bayıldım..
    Maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet insan başkasıyla pişti olunca hoş olmuyor:)) renkli tuniği çok beğeniyorlar yakında onnuda paylaşırız inşlh:))

      Sil
    2. İnşallah, bekliyor olalım öyleyse :)

      Sil
  5. kızlar yine şıkır şıkırsınız...
    maaşallah...
    deniz manzarasında da fotolar çok güzel çıkmış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,bize şıkır şıkırsınızz diyene bak:)) deniz hayatımızda olmazsa olmazımız memleketten kaynaklanıyor :))

      Sil
  6. kardeş candır, bir başkadır, sizde çok şanslısınız bu yönden.HARİKASINIZ KIZLAR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet herkes yalan kardeş gibi kimse olamaz ,rabbim yokluklarını göstermesin bu arada nazarda değmesin :)))

      Sil
  7. ikinizde çok şık olmuşsunuz:) ne kadar şanslısınız iki kardeş birliktesiniz.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz, allah ayrı koymasın inşlh

      Sil
  8. iki trençkot da birbirinden güzel, pelerinli olan da ayrı bir güzel, güle güle giyinin.

    YanıtlaSil
  9. Harika olmuş trençkotlar,ellerinize sağlık..Tabii giyenlerde ayrı güzelmiş:)Güle güle kullanın inş.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler güzel sözleriniz için utandık şimdi:)))

      Sil
  10. ellerine sağlık canım çok güzel olmuş cicileriniz yanlız ben babetlere de ayrı bir bayıldım ..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz,bizdee o babetlere bayıldık o yüzden aldık :))

      Sil
  11. Ne güzel gezmişsiniz. İkiniz de maşallah çok şıksınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gezdik havanın tadını çıkardık, allah razı olsun:))

      Sil
  12. babet hanigini seçsem acaba ikiside çok güzelmiş benim gibi ayakkabı hastası olunca artık yandınız sitede ayakkabı arar dururum artık

    YanıtlaSil

"Nerede olursan ol!Allah'tan kork!Yaptığın kötülüğün arkasından bir iyilik yap ki bu onu yok etsin.İnsanlara karşı güzel ahlakın gereğine göre davran."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...